Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Innovation Management by Promoting the Informal: Artistic, Experience-based, Playful

-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book explores new approaches to successful innovation - with all uncertainty. Its focal points are management of the informal and a new perspective of human work: innovation work is based on artistic, experience-based and playful action. The book helps recognize and utilize new success potentials for innovation in enterprises. It addresses managers and experts who are interested in promoting innovation in practice. Moreover, scientists will gather new interdisciplinary insights into innovation management and work organization from this book.

Informacija

Leidėjas: Springer Berlin Heidelberg
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 244
ISBN-10: 3642438636
ISBN-13: 9783642438639
Formatas: 235 x 155 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Innovation Management by Promoting the Informal: Artistic, Experience-based, Playful“

Būtina įvertinti prekę