Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Innovation Management and Creativity

-15% su kodu: ENG15
63,49 
Įprasta kaina: 74,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
63,49 
Įprasta kaina: 74,69 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 74.6900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Innovation management is the process of capturing and managing organizational innovation. Traditionally the territory of R&D teams, today many companies have organization-wide innovation management programs. This is due to increased recognition that innovation is essential for driving business growth and maintaining competitive advantage. Successful programs capture the creativity of employees at every level of the organization so ideas for new products, business models or process improvements, can be quickly discovered and implemented for maximum value.

Informacija

Autorius: Hamed Fazlollahtabar
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 196
ISBN-10: 3659629847
ISBN-13: 9783659629846
Formatas: 220 x 150 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Innovation Management and Creativity“

Būtina įvertinti prekę