✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
"Iniciatyvioji pardavimo vadyba" - kaip vadovauti, motyvuoti ir pirmauti.
Nors daugelis pardavimo vadybininkų įvykdo savo įplaukų planus, suburia tvirtas komandas ir mėgaujasi pelninga karjera, visa tai jiems atsieina daug pastangų! Vadybos išmanymą jie pakeičia ilgomis darbo valandomis, dažnomis kelionėmis ir nuolatiniu stresu.
Pardavimo plėtros specialisto W. Millerio teigimu, daugelis pardavimo profesionalų grįžta prie reagavimo principų ir dėmesio sutelkimo į klientą įgūdžių, kurie juos padarė gerais pardavėjais, užuot pasinaudoję iniciatyvumo metodais ir dėmesio sutelkimo į žmones įgūdžiais, kurie juos būtų pavertę puikiais vadovais.
Koks skirtumas? Williamas Milleris teigia, kad puikūs pardavėjai moka išklausyti, įsijausti, derėtis ir baigti sandorius. Kita vertus, sėkmingai dirbantis pardavimo vadovas turi kurti darbo vietos principus ir darbą pavesti atlikti kitiems. Tam reikia mąstyti apie ateitį, kelti uždavinius, nustatyti standartus, motyvuoti ir instruktuoti.
Knyga „Iniciatyvioji pardavimo vadyba“ išmokys šių naujų įgūdžių. Tai praktinis darbo organizavimo ir didesnės sėkmės pasiekimo mažesnėmis sąnaudomis vadovas.
"Ją turi perskaityti visi, kas nori maksimalizuoti savo pardavimo pastangas. Milleris moka parduoti ir mokyti kitus, kaip parduoti, ir tai daro įdomiai ir patraukliai."
Judith Hamilton, "Classroom Connect" prezidentė
Iš anglų kalbos vertė Artūras Vėbra
PRATARMĖ
Pardavimo vadovai elgiasi blogai. Kai kuriems vadovams labai sekasi, po daugelio metų jie sulaukia užsibrėžtų pajamų, turi sėkmingai dirbančias komandas ir džiaugiasi sėkminga karjera. Jie dirba iki vėlumos, dirba savaitgaliais, keliauja iki trijų savaičių per mėnesį ir sau sako, kad dorojasi su darbu. Netiesa. Tai darbas dorojasi su jais.
Darbas juos veikia ir jie nemato jokios išeities. Taigi jie dirba kaip šunys. Galiausiai dėl to jie pavargsta kaip šunys. Turėtų būti geresnis būdas ir, žinoma, jis yra. Tai paprastas būdas veikti efektyviau nei anksčiau. Tai iniciatyvumas.
Iniciatyvioji pardavimo vadyba aiškiai nurodo, kokių savybių reikia sėkmingai dirbančiam pardavimo vadovui, ir ji pateikia nuoseklų būdą, kaip galite pakeisti savo esamą vadovavimą ir pradėti vadovauti iniciatyviai. Perskaitę ir taikydami iniciatyviosios pardavimo vadybos taktiką ir eigą, jūs galėsite:
• padaryti daugiau per trumpesnį laiką;
• būti iniciatyvus ir gyventi ateitimi;
• įkvėpti pardavėjus skatinti pačius save;
• sutelkti dėmesį į gerus žaidėjus ir paversti juos dar geresniais;
• sukurti iniciatyvumo principus ir leisti žmonėms patiems veikti;
• padaryti savo kasdienį vadovavimą efektyvesnį;
• sutrumpinti laiką, kurį praleidžiate neefektyvioms užduotims ir ataskaitoms;
• tiksliau numatyti ir nuspėti ateitį;
• geriau apklausti ir samdyti žmones;
• sėkmingai įdiegti kriterijų sistemą, kurią galėtumėte naudoti iniciatyviai ir numatydami veiksmų eigą (elgesį);
• efektyviai naudoti instruktavimo ir konsultavimo techniką;
• laikytis prasmingų kriterijų.
Autorius: | William „Skip“ Miller |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2008 |
Knygos puslapių skaičius: | 240 |
Formatas: | 17x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955460664 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti