Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Influencers and Creators: Business, Culture and Practice

-15% su kodu: ENG15
96,62 
Įprasta kaina: 113,67 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
96,62 
Įprasta kaina: 113,67 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 113.6700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This textbook combines cutting-edge conceptual and critical thinking with practical advice for those interested in the way influencers and content creators have profoundly impacted business and culture.

Informacija

Autorius: Robert Kozinets, Ulrike Gretzel, Rossella Gambetti,
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 384
ISBN-10: 1529768640
ISBN-13: 9781529768640
Formatas: 244 x 170 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Influencers and Creators: Business, Culture and Practice“

Būtina įvertinti prekę