Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

In the Company of MEDIA: Cultural Constructions Of Communication, 1920s To 1930s

-15% su kodu: ENG15
111,73 
Įprasta kaina: 131,45 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
111,73 
Įprasta kaina: 131,45 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 131.4500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book explores the imaginative construction of a cultural history of the media in a series of essays that draw on various artistic and intellectual narratives of Western societies and trace incidental encounters with the means of social communication in cultural and political settings.

Informacija

Autorius: Hanno Hardt
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 202
ISBN-10: 0367154447
ISBN-13: 9780367154448
Formatas: 229 x 152 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „In the Company of MEDIA: Cultural Constructions Of Communication, 1920s To 1930s“

Būtina įvertinti prekę