Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Improving Service Level Engineering: An Intuitionistic Fuzzy Approach

-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book examines how fuzzy methods can be employed to manage service levels in business and IT alignment. It starts by mapping the dependencies of service level agreements, coming up with gradual and bi-polar concepts to eventually classify the level of coupling by intuitionistic fuzzy sets. The second part presents an approach to analyze the impact of service failures using intuitionistic fuzzy methods (IFSFIA). Lastly, the third part of the book extends the concept towards business and IT-aligned service-level engineering and provides two use cases.

Informacija

Autorius: Roland Schütze
Serija: Fuzzy Management Methods
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 224
ISBN-10: 3319597159
ISBN-13: 9783319597157
Formatas: 241 x 160 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Improving Service Level Engineering: An Intuitionistic Fuzzy Approach“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Improving Service Level Engineering: An Intuitionistic Fuzzy Approach“