Impacts of Customer Relationship Management on Development of Corporations

-15% su kodu: ENG15
122,37 
Įprasta kaina: 143,97 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
122,37 
Įprasta kaina: 143,97 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 143.9700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The overall goal of this book is the identification of design features and prerequisites for a CRM-system, which contribute to an increase in sales and the overall development of corporations in the packaging industry. Particular attention is paid to the identification of requirements of a CRM-system that contribute to an increase in the acceptance of the users.

Informacija

Autorius: Martin A. Moser
Serija: Gabler Theses
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 164
ISBN-10: 3658358343
ISBN-13: 9783658358341
Formatas: 210 x 148 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Impacts of Customer Relationship Management on Development of Corporations“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Impacts of Customer Relationship Management on Development of Corporations“