Impact of Social Media Marketing on Consumer Behaviour Toward Handicraft Business in India: An Emerging Study on Selected Districts of Uttar Pradesh

-15% su kodu: ENG15
35,03 
Įprasta kaina: 41,21 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
35,03 
Įprasta kaina: 41,21 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 41.2100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Abhishek Kumar Gautam, (Dr. Sukanta Kumar Baral,
Leidėjas: Qurate Books Private Limited
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 204
ISBN-10: 9358986867
ISBN-13: 9789358986860
Formatas: 216 x 140 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Impact of Social Media Marketing on Consumer Behaviour Toward Handicraft Business in India: An Emerging Study on Selected Districts of Uttar Pradesh“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Impact of Social Media Marketing on Consumer Behaviour Toward Handicraft Business in India: An Emerging Study on Selected Districts of Uttar Pradesh“