Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Monografijoje "Įmonių socialinės atsakomybės genezė ir raida" analizuojama įmonių socialinės atsakomybės koncepcija ir jos raida. Nagrinėjamas įmonių socialinės atsakomybės sampratos kitimas, analizuojami šios koncepcijos terminai ir apibrėžimai, pateikiami įmonių įsitraukimo į socialiai atsakingą veiklą motyvai. Taip pat yra vertinama požiūrio į įmonių socialinę atsakomybę evoliucija, analizuojamos šią koncepciją nagrinėjančios teorijos, nagrinėjami įmonių socialinės atsakomybės modeliai, jiems būdingi bruožai. Monografijoje "Įmonių socialinės atsakomybės genezė ir raida" yra išskiriami įmonių socialinės atsakomybės skatinimo būdai ir metodai, nagrinėjami įmonių socialinės atsakomybės įgyvendinimo skirtumai regionuose.
Autorius: | Agnė Šneiderienė |
Leidėjas: | Klaipėdos universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2018 |
Knygos puslapių skaičius: | 160 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094810077 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti