✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
PRATARMĖ
Šiandien verslininkais nori tapti vis jaunesni žmonės, todėl jaunų žmonių verslumo ugdymas yra itin svarbus, siekiant padėti jiems susidaryti teigiamą požiūrį į verslą ir verslumą. Akivaizdu, kad, užsiimant tokia veikla kasdien, reikia priimti pagrįstus ir racionalius sprendimus, todėl sukurti sėkmingą verslą ir išsilaikyti rinkoje, neturint patirties verslo srityje, profesinių žinių bagažo, nėra lengva. Todėl „Įmonių ekonomikos" ar „Verslo ekonomikos ir vadybos" dalykų studijos tampa ypač aktualios, nes jų tikslas - formuoti studento požiūrį į verslo įmonę kaip į glaudžiai susijusių funkcinių padalinių visumą. Šių dalykų paskaitose studentai suvokia mikroekonominius ir makroekonominius rinkos procesus, jų: įtaką įmonės veiklai; sužino apie verslo organizavimo formų įvairovę ir steigimo tvarką, veiklą reglamentuojančius teisės aktus ir vadybinių dėsnių pritaikymą įmonių veikloje; mokosi išskirti įmonę veikiančius aplinkos veiksnius ir numatyti galimas rizikas, apskaičiuoti įmonės veiklai vykdyti reikalingų išteklių (finansinių, žmogiškųjų, materialiųjų) poreikį ir vertinti jų panaudojimo efektyvumą.
Metodinė priemonė "Įmonės ekonomika: praktinės užduotys" skirta pratyboms ir papildomoms savarankiškoms studijoms socialinių mokslų srities (Buhalterinės apskaitos, Finansų, Versi ekonomikos. Turizmo ir viešbučių ir kt.) ir technologijos mokslų srities (Aplinkos apsaugos, Statybos, Elektros energetikos, Informacinių sistemų technologijos, Multimedijų technologijos ir kt.) studijų programų studentams, siekiantienr teorines žinias pritaikyti praktiškai.
Metodinę priemonę sudaro 8 skyriai, kurie apima jau minėtus verslo įmonių veiklos tyrimo aspektus. 1-5 skyrių medžiagą parengė lektorė: F. Smolenskienė, o 5-8 skyrių - lektorė R. Šivickienė, autorės rėmėsi metodinės priemonės literatūros sąraše nurodytais šaltiniais. Siekiant, kad teorinės žinios būtų kuo įvairiau pritaikytos, atskleidžiant visų temų turinį pateikta įvairių tipų užduočių: sąvokų apibrėžties parinkimo variantų, testų forma pateiktų klausimų, teiginių, užduočių ir savikontrolės klausimų. Kad būtų galima pasitikrinti įgytas žinias, skyrių gale pateikiami atsakymai.
Manome, kad pateiktos užduotys suteiks naujų profesinių žinių, padės ugdyti studentų analitinį mąstymą ir savarankiškumą, todėl ateityje jie galės pritaikyti šią susistemintą informaciją organizuodami verslą.
Autorius: | Fausta Smolenskienė, Renata Šivickienė |
Leidėjas: | Šiaulių valstybinė kolegija |
Išleidimo metai: | 2016 |
Knygos puslapių skaičius: | 77 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094151002 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti