Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

How to Use Advertising to Build Strong Brands

-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 287.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Advertising's greatest single contribution to business is its ability to build brands, and this comprehensive volume covers all aspects of this critical marketing process. An authoritative cast of chapter authors examines all aspects of brand management, brand equity, new and mature brands, and`brand magic.' The brand magic is also extended in unexpected new areas such as political marketing, green marketing and the arts.

Informacija

Autorius: John Philip Jones
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 406
ISBN-10: 0761912436
ISBN-13: 9780761912439
Formatas: 229 x 152 x 22 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „How to Use Advertising to Build Strong Brands“

Būtina įvertinti prekę