Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

How to Mind-Read Your Customers: Using Insights from Psychology to Increase Sales and Develop Better Business Relationships

-15% su kodu: ENG15
32,37 
Įprasta kaina: 38,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
32,37 
Įprasta kaina: 38,08 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 38.0800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

How to Mind-Read Your Customers, which is based on Snyder's popular seminar, shows readers how to use the principles of behavioral psychology (made easy and accessible) to master the art and science of salesmanship. Innovative and empowering, yet down-to-earth and humorous, this book is an invaluable resource for anyone in sales, marketing, or customer service on how to take selling skills to the next level.

Informacija

Autorius: David P. Snyder
Leidėjas: AMACOM
Išleidimo metai: 2001
Knygos puslapių skaičius: 226
ISBN-10: 0814405991
ISBN-13: 9780814405994
Formatas: 234 x 156 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „How to Mind-Read Your Customers: Using Insights from Psychology to Increase Sales and Develop Better Business Relationships“

Būtina įvertinti prekę