Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 212.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This edition of How to Measure Attitudes draws on examples from a broader range of disciplines and professions than the first edition. It helps novice evaluators with the difficult task of assessing whether the affective and attitude objectives of a programme have been met. The most commonly used attitude measures are described and sources of existing measurement instruments are listed. If no existing instrument is appropriate, step-by-step instructions are given enabling readers to construct their own. Methods for analysing and reporting attitude data are also included.

Informacija

Autorius: Marlene E. Henerson, Carol T. Fitz-Gibbon, Lynn Lyons Morris,
Leidėjas: Sage Publications, Inc.
Išleidimo metai: 1987
Knygos puslapių skaičius: 196
ISBN-10: 080393131X
ISBN-13: 9780803931312
Formatas: 216 x 140 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „How to Measure Attitudes“

Būtina įvertinti prekę