How to Brand Nations, Cities and Destinations: A Planning Book for Place Branding

-15% su kodu: ENG15
82,26 
Įprasta kaina: 96,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
82,26 
Įprasta kaina: 96,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 96.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Usually, a country brand is not focused, resulting in unsuccessful place branding. It is possible to successfully raise your national identity to the level of an attractive brand. Building a country brand is an investment, with strong positive returns. This book will guide you along the path to building a successful brand.

Informacija

Autorius: S. Rainisto, T. Moilanen,
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2008
Knygos puslapių skaičius: 216
ISBN-10: 1349306363
ISBN-13: 9781349306367
Formatas: 235 x 155 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „How to Brand Nations, Cities and Destinations: A Planning Book for Place Branding“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „How to Brand Nations, Cities and Destinations: A Planning Book for Place Branding“