Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

How Advertising Works: The Role of Research

-15% su kodu: ENG15
285,91 
Įprasta kaina: 336,36 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
285,91 
Įprasta kaina: 336,36 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 336.3600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

John Philip Jones, bestselling author of What's in a Name? and When Ads Work, has edited an authoritative handbook of research procedures that determine effective advertising. All participants in the advertising process - clients, media and agencies - are fully represented in this volume.

Chapter authors reflect a global mix of academic and professional backgrounds and include: Leo Bogart, Andrew Ehrenberg, Simon Broadbent, Herbert Krugman, and the Editor John Philip Jones. Most chapters have been specifically written for this volume and are complemented by a few adaptations of classic articles.

Informacija

Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1998
Knygos puslapių skaičius: 372
ISBN-10: 076191241X
ISBN-13: 9780761912415
Formatas: 229 x 152 x 22 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „How Advertising Works: The Role of Research“

Būtina įvertinti prekę