Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Hit Brands: How Music Builds Value for the Worlds Smartest Brands

-15% su kodu: ENG15
89,74 
Įprasta kaina: 105,58 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
89,74 
Įprasta kaina: 105,58 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 105.5800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Companies and agencies spend vast amounts of money to advertise and brand products and music has been an important part of this. This book assesses how from selecting sound and music for individual products and adverts many large companies have moved to develop a music strategy to align their brand and create emotional impact.

Informacija

Autorius: D. Jackson, E. Sheinkop, R. Jankovich,
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 212
ISBN-10: 1349444596
ISBN-13: 9781349444595
Formatas: 203 x 127 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Hit Brands: How Music Builds Value for the Worlds Smartest Brands“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Hit Brands: How Music Builds Value for the Worlds Smartest Brands“