Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Heuristic Research: Design, Methodology, and Applications

-15% su kodu: ENG15
129,16 
Įprasta kaina: 151,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
129,16 
Įprasta kaina: 151,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 151.9500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Well-organized and well-referenced, this book gives a clear presentation of heuristic methodology as a systematic form of qualitative research. Investigators of human experiences will find this book invaluable as a research guide. The author illustrates how heuristic concepts and processes form components of the research design and become the basis for a methodology. There is a clear explanation of how heuristic inquiry works in practice and the actual process of conducting a human science investigation is described in detail.

Informacija

Autorius: Clark E. Moustakas
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1990
Knygos puslapių skaičius: 138
ISBN-10: 0803938829
ISBN-13: 9780803938823
Formatas: 216 x 140 x 8 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Heuristic Research: Design, Methodology, and Applications“

Būtina įvertinti prekę