Hard sell: Advertising, affluence and transatlantic relations, c. 1951-69

-15% su kodu: ENG15
65,92 
Įprasta kaina: 77,55 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
65,92 
Įprasta kaina: 77,55 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 77.5500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements.

Informacija

Autorius: Sean Nixon
Leidėjas: Manchester University Press
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 230
ISBN-10: 1784991058
ISBN-13: 9781784991050
Formatas: 234 x 156 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Hard sell: Advertising, affluence and transatlantic relations, c. 1951-69“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Hard sell: Advertising, affluence and transatlantic relations, c. 1951-69“