Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Handbook of Research on Mobile Marketing Management

-15% su kodu: ENG15
548,06 
Įprasta kaina: 644,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
548,06 
Įprasta kaina: 644,78 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 644.7800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Mobile communication techniques revolutionize marketing in its gain of consumer time and attention for advertiser support. This groundbreaking type of marketing provides the luxury of reaching consumers in a greater variety of times and settings than ever before, a possibility that those in the advertising field crave. The Handbook of Research on Mobile Marketing Management provides a compelling and relevant collection of innovative mobile marketing thoughts and practices. Through offering more than 25 insightful articles by international experts on leading edge technologies of marketing applications, this reference is a critical resource for advertisers, researchers, and academicians. .

Informacija

Leidėjas: Business Science Reference
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 584
ISBN-10: 1605660744
ISBN-13: 9781605660745
Formatas: 286 x 221 x 36 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Handbook of Research on Mobile Marketing Management“

Būtina įvertinti prekę