Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Guerrilla Marketing Volume 1: Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Business Success

-15% su kodu: ENG15
42,34 
Įprasta kaina: 49,81 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
42,34 
Įprasta kaina: 49,81 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 49.8100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Guerrilla Marketing was introduced to the world in a self-titled book in 1984 by Jay Conrad Levinson, and Jason Myers and Merrilee Kimble are continuing his unconventional system of marketing by providing the Guerrilla Marketing tactics, tools and tips that every business needs to succeed and generate profits.

Informacija

Autorius: Jay Conrad Levinson, Jason Myers, Merrilee Kimble,
Leidėjas: Morgan James Publishing
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 436
ISBN-10: 163195623X
ISBN-13: 9781631956232
Formatas: 229 x 152 x 26 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Guerrilla Marketing Volume 1: Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Business Success“

Būtina įvertinti prekę