Kompleksinė muzikos pamoka neįsivaizduojama be muzikavimo, mokykliniais muzikos instrumentais. Neabejotina grojimo nauda. Mokydamiesi elementariai muzikuoti metalofonais, skudučiais, įvairiais mušamaisiais instrumentais, vaikai ne tiktai įpranta betarpiškai operuoti akivaizdžiomis garsų ritmikos bei melikos skirtybėmis, bet ir operatyviai, praktiškai realizuoti įgytas muzikos dalyko žinias. Aktyvi, kūrybinga muzikavimo veikla ugdo valingą mokinių dėmesį, norą išmokti, pamokoje padeda išvengti formalaus garsų pokyčių reprodukavimo, skatina sąmoningą mokomosios medžiagos suvokimą, įsisavinimą ir perteikimą.
Muzikavimas pamokoje taps įdomesnis, jeigu vaikus mokysime groti šešių skylučių dūdelėmis (jų yra knygynuose). Šešių skylučių dūdelės muzikavimui patogesnės už septynias (aštuonias) skylutes turinčias: jomis galima diatoniškai arba chromatiškai, iš eilės arba šuoliškai pagroti bemaž visus garsyno tonus, „perpūtimo“ būdu pasiekti didesnį negu oktavos diapazoną. Šešių skylučių dūdelėmis vaikus galima gana greitai išmokyti gražiai pagroti nesudėtingas melodijas, grojimą dūdelėmis derinti su solfedžiavimu, dainavimu. Improvizavimo būdu pasirinktas užduotis derėtų kūrybingai plėtoti formos, meninio vystymo prasme.
Autorius: | Vaidotas Juozas Lygutas |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2019 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955324645 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti