Grand Brand Rajini: Brand Management the Rajinikanth Way

-15% su kodu: ENG15
29,89 
Įprasta kaina: 35,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
29,89 
Įprasta kaina: 35,16 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 35.1600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Rajinikanth is one of the most popular Film actors from South India. A devout,self disciplined human being..a rags to riches story..an embodiment of human values..a cult figure par excellence..the way he conducts him-self mnd his professional management of his career is unique. This book is an original and unique take on Brand Mangement,using Rajinikanth's superstardom as a model for building and sustaining a successful brand.

Informacija

Autorius: P. C. Balasubramanian, Ram N Ramakrishnan,
Leidėjas: Rupa Publications India
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 160
ISBN-10: 8129120593
ISBN-13: 9788129120595
Formatas: 198 x 129 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Grand Brand Rajini: Brand Management the Rajinikanth Way“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Grand Brand Rajini: Brand Management the Rajinikanth Way“