Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Going to the Movies: Hollywood and the Social Experience of Cinema

-15% su kodu: ENG15
76,37 
Įprasta kaina: 89,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
76,37 
Įprasta kaina: 89,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 89.8500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book analyses the diverse historical and geographical circumstances in which audiences have viewed American cinema. It looks at cinema audiences ranging from Manhattan nickelodeons to the modern suburban megaplex, and from provincial, small-town or rural America to the shanty towns of South Africa.

Informacija

Leidėjas: University of Exeter Press
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 498
ISBN-10: 0859898121
ISBN-13: 9780859898126
Formatas: 234 x 156 x 27 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Going to the Movies: Hollywood and the Social Experience of Cinema“

Būtina įvertinti prekę