Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Going to the Movies: Hollywood and the Social Experience of Cinema

-15% su kodu: ENG15
215,50 
Įprasta kaina: 253,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
215,50 
Įprasta kaina: 253,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 253.5300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book analyses the diverse historical and geographical circumstances in which audiences have viewed American cinema. It looks at cinema audiences ranging from Manhattan nickelodeons to the modern suburban megaplex, and from provincial, small-town or rural America to the shanty towns of South Africa.

Informacija

Serija: Exeter Studies in Film History
Leidėjas: University of Exeter Press
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 498
ISBN-10: 0859898113
ISBN-13: 9780859898119
Formatas: 240 x 161 x 34 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Going to the Movies: Hollywood and the Social Experience of Cinema“

Būtina įvertinti prekę