Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,78 
Įprasta kaina: 87,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.

Informacija

Autorius: Stephen Kline
Serija: Consumption and Public Life
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 272
ISBN-10: 1349359203
ISBN-13: 9781349359202
Formatas: 216 x 140 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles“