Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes

-15% su kodu: ENG15
431,67 
Įprasta kaina: 507,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
431,67 
Įprasta kaina: 507,85 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 507.8500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Informacija

Autorius: Marieke De Mooij
Leidėjas: SAGE Publishing Ltd
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 528
ISBN-10: 1529732492
ISBN-13: 9781529732498
Formatas: 241 x 196 x 33 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes“