Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Global Communication and Media Research

-15% su kodu: ENG15
175,25 
Įprasta kaina: 206,18 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
175,25 
Įprasta kaina: 206,18 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 206.1800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book identifies and analyzes priorities, themes, projects and publications in the world¿s leading communication research institutes, centers and doctoral programs. It also presents an assessment of the state and future of communication research by prominent international scholars in communication. Using these data sources, the book provides a comprehensive review of communication and media research outside the United States, a critical gap in the literature. It is a useful reference for U.S. and international communication scholars, and can be a textbook for graduate and undergraduate courses in international communication, global communication and communication theories.

Informacija

Autorius: Alexis S. Tan
Serija: AEJMC - Peter Lang Scholarsourcing Series
Leidėjas: Peter Lang
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 252
ISBN-10: 1433132311
ISBN-13: 9781433132315
Formatas: 231 x 155 x 20 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Global Communication and Media Research“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Global Communication and Media Research“