✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įgalinkime vaiką spręsti etines problemas!
• Penktos klasės etikos mokymosi komplekto „Gijos“ (numatoma išleisti komplektus „Gijos“ V–VIII klasei) turinį sudaro 4 asmens veiklos sritys (AŠ–ASMUO, AŠ–TU, AŠ–MES, AŠ–TAI), daugiausia dėmesio skiriant probleminio mokymosi metodui.
• Probleminis mokymasis – šiuolaikinė mokymosi strategija, suteikianti galimybę mokiniui aktyviai veikiant, remiantis jau turimomis žiniomis ir patirtimi, ieškant naujų žinių ir veiklos būdų atrasti ir spręsti etines problemas.
• Probleminio mokymosi sistemos centre esantis mokinys, arba mokinių grupė, analizuoja atvejį, realią situaciją, nustato faktus, kelia klausimus, įvardija etinę problemą, numato galimus jos sprendimo būdus ir jų poveikį konkrečiam veikėjui bei nusprendžia, kuris sprendimo būdas tinkamiausias. Penktokai naudodamiesi pateikta schema palaipsniui mokosi etinių problemų sprendimo etapų. Pirmose pamokose jie mokosi nustatyti faktus, kelti etinio pobūdžio klausimus. Vėliau mokiniai mokosi įvardyti etines problemas, numatyti galimus jų sprendimo būdus ir kt. Baigę V klasę mokiniai jau geba taikyti visus etinės problemos sprendimo etapus.
• Mokytojo vaidmuo taikant probleminį mokymo metodą – sukurti tinkamą edukacinę aplinką, padėti mokiniams kryptingai formuluoti tikslus, konsultuoti pasirenkant informacijos šaltinius, koordinuoti mokymosi veiklą ir įsivertinimą. Šį mokytojo vaidmenį padeda įgyvendinti etikos mokymosi komplekto metodinės rekomendacijos.
Autorius: | Jolanta Sereičikienė, Vaida Kuzmickaitė, Asta Meškauskienė |
Serija: | ŠOK |
Leidėjas: | Šviesa |
Išleidimo metai: | 2014 |
Knygos puslapių skaičius: | 64 |
Formatas: | 21x29, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9785430062927 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti