Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Gender, Managers, and Organizations

-10% su kodu: ENG10
162,77 
Įprasta kaina: 180,86 
-10% su kodu: ENG10
Kupono kodas: ENG10
Akcija baigiasi: 2025-02-23
-10% su kodu: ENG10
162,77 
Įprasta kaina: 180,86 
-10% su kodu: ENG10
Kupono kodas: ENG10
Akcija baigiasi: 2025-02-23
-10% su kodu: ENG10
2025-02-28 180.8600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 18-22 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Frontmatter -- Contents -- Part One: Gender Perspectives -- 1. Introduction -- 2. Women in the labour market and in management positions -- 3. The social construction of gender -- 4. Similarities and differences between female and male managers -- 5. The way to - and from a management position -- 6. Ideas about women as managers -- Part Two: Three case-studies -- Introduction to the case-studies -- 7. The National Board of Social Welfare -- 8. SAS -- 9. The Danish Ministry of Foreign Affairs -- Part Three: Discussions and reflections -- 10. Reflections on the case-studies -- 11. Gender and organization - a differentiated understanding -- References

Informacija

Autorius: Mats Alvesson, Yvonne Due Billing,
Serija: de Gruyter Studies in Organization
Leidėjas: De Gruyter
Išleidimo metai: 1993
Knygos puslapių skaičius: 272
ISBN-10: 3110129841
ISBN-13: 9783110129847
Formatas: 236 x 160 x 21 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Gender, Managers, and Organizations“

Būtina įvertinti prekę