Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Gastronomy, Tourism and the Media

-15% su kodu: ENG15
76,20 
Įprasta kaina: 89,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
76,20 
Įprasta kaina: 89,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 89.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.

Informacija

Autorius: Warwick Frost, Jennifer Laing, Gary Best,
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 258
ISBN-10: 1845415736
ISBN-13: 9781845415730
Formatas: 234 x 156 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Gastronomy, Tourism and the Media“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Gastronomy, Tourism and the Media“