Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Žaidėjų amžius: 3–7 metai.
Žaidėjų skaičius: 1–4 vaikai.
Žaidimo rinkinį sudaro: 4 nameliai, 72 kortelės su paveikslėliais, 72 kortelės su žodžiais (po 18 kiekvienam garsui: 9 žodžio pradžioje, 9 žodžio viduryje).
Žaidimų tikslas. Vaizdinė mokymo priemonė skirta garsų [S, Š, Z, Ž] tarimo įtvirtinimui ir diferencijavimui įvairiose žodžių pozicijose. Žaidimai lavins vaikų foneminę klausą, dėmesį, atmintį ir erdvinį suvokimą. Žaidžiant bus formuojama gramatinė kalbos sandara (sakinių sudarymas su prielinksniais po, virš, šalia, tarp), mokoma kelintinių skaitvardžių (pirmas, antras, trečias).
Siūlomi žaidimo variantai
1. Čia mano namai
Pasirenkamas vienas namelis (S, Š, Z arba Ž). Vaikas deda į langelius korteles ir taria paveiksliukų pavadinimus. Paveikslėliai atrenkami pagal mokomojo garso etapą (garsas gali būti žodžio pradžioje arba viduryje).
2. Kur aš gyvenu?
Žaidimui pasirenkami du namukai (pvz.: S ir Š). Vaikas, tardamas paveiksliuko pavadinimą, turi išgirsti, koks garsas skamba žodyje, ir padėti jį į tinkamą namelį.
3. Kelintame aukšte gyvenu?
Pasirenkamas namelis pagal mokomąjį garsą. Galimi keli žaidimo variantai. I variantas. Vaiko prašoma padėti paveikslėlį pirmame, antrame arba trečiame aukšte (pvz.: Saga bus pirmame aukšte.). II variantas. Vaiko prašoma padėti kelis paveikslėlius iš karto (pvz.: Antrame aukšte padėk sagą, sofą ir spintą.). III variantas. Pedagogas iš anksto būna sudėliojęs paveikslėlius namelyje. Vaiko klausiama: „Kuriame aukšte gyvena stirna?“ Suradęs paveikslėlį, vaikas turi atsakyti pilnu sakiniu: „Stirna gyvena antrame aukšte.“
4. Kas mano kaimynas?
Pasirenkamas namelis pagal mokomąjį garsą. Galimi keli žaidimo variantai. I variantas. Vaiko prašoma padėti paveiksliuką po, šalia, virš ar tarp kitų paveiksliukų (pvz.: Stirna gyvena virš saulės. Sagą padėk po saule.). II variantas. Pedagogas iš anksto būna sudėliojęs paveikslėlius. Vaiko prašoma atsakyti į klausimus: Kas gyvena po saule? Kas yra virš sagos? III variantas. Vaikas apgyvendina paveiksliukus be nurodymų ir sudaro sakinius (pvz.: Sofą padėjau po stirna.).
5. Kur aš?
Pasirenkamas namelis pagal mokomąjį garsą. Galimi keli žaidimo variantai. I variantas. Vaiko prašoma padėti paveikslėlį aukštai, žemai, kairėje, dešinėje. II variantas. Pedagogas iš anksto būna sudėliojęs paveikslėlius. Vaiko prašoma pasakyti: „Kas gyvena aukštai (žemai, kairėje, dešinėje)?“
6. Surask paveikslėlį (užduotis skaitantiems vaikams)
Pasirenkamas namelis pagal mokomąjį garsą. Pedagogas iš anksto būna sudėliojęs į namuką korteles su žodžiais. Vaikas skaito kortelėje parašytą žodį ir ieško atitinkamo paveikslėlio. Suradęs, žodį pakeičia paveikslėliu (pvz.: žodis SAGA. Vaikas, suradęs sagos paveikslėlį, padeda jį į kortelės su žodžiu vietą).
Autorius: | Lina Bartkevičienė |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2019 |
Formatas: | 29x21, dėžutė |
ISBN ar kodas: | 9789955324614 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti