Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets

-15% su kodu: ENG15
70,11 
Įprasta kaina: 82,48 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
70,11 
Įprasta kaina: 82,48 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 82.4800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

¿This textbook gives a comprehensive overview of the key principles of business marketing. The reader will be introduced into methods and theories in order to understand business markets and marketing better. Not only are the principles of business marketing addressed, but also deep knowledge of organizational buying and market research on business markets. The book sets the stage for developing marketing programs for business markets in their different facets.

Informacija

Serija: Springer Texts in Business and Economics
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 340
ISBN-10: 3319124625
ISBN-13: 9783319124629
Formatas: 241 x 160 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Fundamentals of Business-to-Business Marketing: Mastering Business Markets“

Būtina įvertinti prekę