Iki 12.20 12:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Fotografija: tarpininkės vaidmenys kultūroje

Sudarė: Agnė Narušytė
-10% su kodu: PATOGU
12,59 
Įprasta kaina: 13,99 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-25
-10% su kodu: PATOGU
12,59 
Įprasta kaina: 13,99 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-25
-10% su kodu: PATOGU
2024-12-31 13.99 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus gruodžio 23 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Acta Academiae Artium Vilnensis 99

Fotografija: tarpininkės vaidmenys kultūroje (Nr. 99) / Photography: Its Roles as an Intermediary in Culture (Vol 99)

Šio Acta Academiae Artium Vilnensis numerio tema – fotografija, bet ne jos meno tradicija ar naujovės. XX a. 8-ajame dešimtmetyje muziejams pagaliau pripažinus fotografiją menu, menininkai ją atrado kaip neaiškią (kartu ir realistinę, ir kuriančią fikcijas) mediją. Fotografijos kritikas Andy Grundbergas ją pavadino „bendra kultūrinių vaizdų apykaitos valiuta“, nes „fotografijos suvokiamos nebe kaip skaidrūs langai į pasaulį, bet kaip kultūros mezgami painūs tinklai“. Nuo tada vizualioji kultūra tapo beribių vaizdų – lengvai reprodukuojamų ir nrturinčių autoriaus – repertuaru, iš kurio bet kas gali skolintis kvazirealybės fragmentus ir panaudoti juos (at)kuriant tapatybes, mitus, erdvės ir laiko iliuzijas, politinius įsitikinimus ar istoriją. Skaitmeninės technologijos šias galimybes dar labiau išplėtė, ypač todėl, kad dabar bet kokius vaizdus galima perkelti į skaitmeninį formatą, transformuoti juos nepaliekant žmogaus rankos prisilietimo pėdsako ir pasidalinti pasaulinio masto virtualybės tinkle.

The topic of this volume is photography, but not its artistic tradition or new developments. When museums finally recognized photography as an art form in the 1970s, artists discovered it as an ambiguous (both realist and fictional) medium. Photography critic Andy Grundberg called it ‘the common coin of cultural image interchange’ because‚ ‘photographs are no longer seen as transparent windows on the world, but as intricate webs spun by culture’. Since then, visual culture has become a limitless reservoir of images – easily reproduced and ‘authorless’– from which one could borrow those fragments of quasi-reality and use them to (re)create identities, myths, illusions of space and time, political convictions or history. Digital technologies have expanded those possibilities even more, especially because no one could translate images of any kind into digital format, transform them without leaving any trace of human hand and share across the world wide web of virtuality.

TURINYS

(NE)PATIKIMI DOKUMENTAI

(UN)RELIABLE DOCUMENTS

26 Jolita Mulevičiūtė

Stebėti ir užkardyti. Fotografija Rusijos imperijos teisėsaugoje: lietuviškieji kontekstai

To Surveil and to Prevent. Photography in the Judicial System of the Russian Empire: The Lithuanian Contexts

59 Šarūnė Sederevičiūtė

Fotografinės Holokausto reprezentacijos Lietuvos istoriografijoje: bendra charakteristika ir probleminiai aspektai

Photographic Representations of the Holocaust in Lithuanian Historiography: General Features and Problematic Aspects

99 Paulius Petraitis

Performing Togetherness: Tourist-Like Photography from Abu Ghraib

Performatyvus bendrumas: turistinio pobūdžio fotografijos iš Abu Graibo

126 Jogintė Bučinskaitė

Parodų fotodokumentacijos ir kintantis jų vaidmuo

The Phenomenon and Changing Role of Installation Views

FOTOGRAFIJOS IR MENO HIBRIDAI

THE HYBRIDS OF PHOTOGRAPHY AND ART

158 Jurijus Dobriakovas

Postfotografija: Lietuvos fotografijos evoliucijos akligatvis ar tarpinė grandis?

Postphotography: A Dead-End or an Intermediate Stage in the Evolution of Lithuanian Photography?

185 Tomas Pabedinskas

Šventės atvaizdai humanistinėje ir šiuolaikinėje Lietuvos fotografijoje

The Images of Feasts in Lithuanian Humanist and Contemporary Photography

206 Marius Armonas

Performatyvūs veikėjų tinklai Gintauto Trimako kūriniuose

Performative Networks of Actors in the Works of Gintautas Trimakas

224 Erika Grigoravičienė

Intermedialumas ir bioįvairovė XX a. 9–10-ojo dešimtmečio Lietuvos dailėje, arba Dviejų kengūrų pasakojimas

Intermediality and Biodiversity in Lithuanian Art of the 1980s and 1990s, or A Tale of Two Kangaroos

BADAUJANTIS ŽVILGSNIS, SUSTINGDYTOS BANGOS IR ŠALIŠKI AVATARAI (menininkų tyrimai)

A HUNGRY LOOK, FROZEN WAVES AND BIASED AVATARS (artistic research)

264 Saulius Leonavičius

Žiūrimas žiūri žiūrintįjį

The Viewed Is Viewing the Viewer

281 Viktorija Damerell

Tikrovės mirgėjimas ir prasmės distiliacija. Autentiškos būties postmodernybėje strategijos

The Flickering of Reality and the Distillation of Meaning. The Strategies of Authentic Existence in Postmodernity

309 Ignas Pavliukevičius

Imersyvių technologijų šališkumas ir jų svarba kuriant socialinę lytį

Biased Immersive Technologies and Their Role in Forming Gender Identity

RECENZIJA / REVIEW

342 Adam Mazur

Brief Glimpses of Beauty. Thinking about the History of Lithuanian Photography

Trumpi grožio blyksniai. Apmąstant Lietuvos fotografijos istoriją

Informacija

Autorius: Agnė Narušytė
Leidėjas: Vilniaus dailės akademijos leidykla
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 367
Formatas: 17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 1392-0316-99

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0
5 2 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2021-05-07

Mano mėgstamiausia fotografijų knyga iki šiol

2021-05-03

Visiems besidomintiems fotografija - must have knyga.