Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Focus Groups as Qualitative Research

-15% su kodu: ENG15
79,87 
Įprasta kaina: 93,96 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
79,87 
Įprasta kaina: 93,96 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 93.9600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

From the First Edition: "Continues the high quality of previously published volumes in the Sage series on qualitative research methods. . . . Useful and instructive. . . . David L. Morgan deals with a number of practical issues concerning the

Informacija

Autorius: David L. Morgan
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1996
Knygos puslapių skaičius: 108
ISBN-10: 0761903437
ISBN-13: 9780761903437
Formatas: 216 x 140 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Focus Groups as Qualitative Research“

Būtina įvertinti prekę