Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Find Your Market-Oriented Competitive Advantage: A Toolkit for Strategy and Branding

-15% su kodu: ENG15
58,89 
Įprasta kaina: 69,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
58,89 
Įprasta kaina: 69,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 69.2800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Competitive advantage is the core of a winning strategy. Still, only a few companies have a competitive advantage. This book helps a business create a competitive advantage. It replaces product- and production-oriented thinking with a market-oriented way of thinking. Competitive advantages are created only by thinking in new way. By thinking what has not been thought.

Informacija

Autorius: Markku Vierula
Leidėjas: Springer International Publishing
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 172
ISBN-10: 3031716620
ISBN-13: 9783031716621
Formatas: 216 x 153 x 15 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Find Your Market-Oriented Competitive Advantage: A Toolkit for Strategy and Branding“

Būtina įvertinti prekę