Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Fashion Marketing and Communications: Theory and Practice Across the Fashion Industry

-15% su kodu: ENG15
66,12 
Įprasta kaina: 77,79 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
66,12 
Įprasta kaina: 77,79 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 77.7900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Olga Mitterfellner
Leidėjas: Taylor & Francis
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 324
ISBN-10: 1032582324
ISBN-13: 9781032582320
Formatas: 233 x 154 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Fashion Marketing and Communications: Theory and Practice Across the Fashion Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Fashion Marketing and Communications: Theory and Practice Across the Fashion Industry“