Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Factors of Purchase in The Coffee Shop

-15% su kodu: ENG15
56,16 
Įprasta kaina: 66,07 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
56,16 
Įprasta kaina: 66,07 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 66.0700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The presence of this phenomenon makes entrepreneurs get promising business opportunities, so there arose a lot of coffee shop or cafe offering one stop shopping concept that visitors can get his wish at once in one place, for example, visitors can enjoy the entertainment provided at the coffeeshop or the cafe while enjoying dishes provided at a time while working with a harness or wifi hotspots are now being offered at coffee shops or cafes in the cities wila yah industrial or cities where a lot of the middle class are in this case, including students.

Informacija

Autorius: Achmad Syarif
Leidėjas: Scholars' Press
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 80
ISBN-10: 3659838039
ISBN-13: 9783659838033
Formatas: 220 x 150 x 5 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Factors of Purchase in The Coffee Shop“

Būtina įvertinti prekę