Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Factors Driving Social Network Site Usage

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Based on multiple surveys, the present book gives valuable insights into the factors driving Social Network Site usage behavior for both practitioners and academics. By empirically evaluating multiple influence factors, it contributes to the current body of knowledge on Social Network Site usage behavior and provides multiple practical implications for Social Network Site service providers, advertisers, etc.

Informacija

Autorius: Claus-Peter H. Ernst
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 140
ISBN-10: 3658099178
ISBN-13: 9783658099176
Formatas: 210 x 148 x 8 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Factors Driving Social Network Site Usage“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Factors Driving Social Network Site Usage“