Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Eye Tracking the User Experience: A Practical Guide to Research

-15% su kodu: ENG15
175,98 
Įprasta kaina: 207,04 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
175,98 
Įprasta kaina: 207,04 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 207.0400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Eye tracking is a widely used research method, but there are many questions and misconceptions about how to effectively apply it. Eye Tracking the User Experience-the first how-to book about eye tracking for UX practitioners?offers step-by-step advice on how to plan, prepare, and conduct eye tracking studies; how to analyze and interpret eye movement data; and how to successfully communicate eye tracking findings.

Informacija

Autorius: Aga Bojko
Leidėjas: Rosenfeld Media
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 322
ISBN-10: 1933820101
ISBN-13: 9781933820101
Formatas: 229 x 152 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Eye Tracking the User Experience: A Practical Guide to Research“

Būtina įvertinti prekę