Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, ACT, R

-15% su kodu: ENG15
35,19 
Įprasta kaina: 41,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
35,19 
Įprasta kaina: 41,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 41.4000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Bernd H. Schmitt
Leidėjas: Free Press
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 304
ISBN-10: 1451636369
ISBN-13: 9781451636369
Formatas: 229 x 152 x 19 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, ACT, R“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, ACT, R“