Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores

-15% su kodu: ENG15
31,54 
Įprasta kaina: 37,11 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
31,54 
Įprasta kaina: 37,11 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 37.1100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

NA

Informacija

Autorius: R. Shanthi
Leidėjas: MJP Publisher
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 114
ISBN-10: 8180943062
ISBN-13: 9788180943065
Formatas: 244 x 170 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores“