Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

EVALUATION OF THE COMPARISON BETWEEN DIGITAL MARKETING STRATEGIES: Analyzing Effectiveness and Impact on Consumer Engagement

-15% su kodu: ENG15
74,50 
Įprasta kaina: 87,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,50 
Įprasta kaina: 87,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Informacija

Autorius: Pradeep Paraman, Chai Kunpeng,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 100
ISBN-10: 6208224659
ISBN-13: 9786208224653
Formatas: 220 x 150 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „EVALUATION OF THE COMPARISON BETWEEN DIGITAL MARKETING STRATEGIES: Analyzing Effectiveness and Impact on Consumer Engagement“

Būtina įvertinti prekę