Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Evaluating Marketing Actions and Outcomes

-15% su kodu: ENG15
363,60 
Įprasta kaina: 427,77 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
363,60 
Įprasta kaina: 427,77 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 427.7700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Most universities do not teach meta-thinking so it is logical that company thinkers may not really understand how to think and decide upon important issues. This volume explores how such thinking can be employed to improve the thinking of those who are responsible for core performance.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 672
ISBN-10: 0762310464
ISBN-13: 9780762310463
Formatas: 240 x 161 x 40 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Evaluating Marketing Actions and Outcomes“

Būtina įvertinti prekę