Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

European Retail Research: 2011 | Volume 25 Issue I

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication¿s concept.

Informacija

Serija: European Retail Research
Leidėjas: Gabler Verlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 192
ISBN-10: 3834930938
ISBN-13: 9783834930934
Formatas: 210 x 148 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „European Retail Research: 2011 | Volume 25 Issue I“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „European Retail Research: 2011 | Volume 25 Issue I“