Iki 12.20 12:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! Daugiau ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Šios monografijos
"Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika" tyrimo objektas – etikos ir logikos mokslų sąsajos problema bei galimybė mokyti(s) etikos remiantis loginio mąstymo taisyklėmis.
Leidinyje "Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika" nagrinėjama loginio mąstymo ugdymo svarba mokant(is) etikos, loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos, racionalistinė moralės ugdymo samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo principams, dorinio ugdymo vientisumo paradigma, kritinio ir kūrybinio mąstymo santykis moralės srityje, loginio mąstymo reikšmė analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius.
TURINYS
ĮVADAS / 7
I. LOGINIO MĄSTYMO UGDYMO(SI) SVARBA, MOKANT(IS) ETIKOS / 25
1. Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos. Racionalistinė moralės ugdymo(si) samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo(si) principams / 25
2. Dorinio ugdymo(si) vientisumo paradigma / 33
3. Kritinio ir kūrybinio mąstymo santykio moralės srityje analizė / 45
4. Loginio mąstymo reikšmė, analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius / 54
II. LOGINIU MĄSTYMU PAGRĮSTO MORALĖS UGDYMO(SI) MODELIO KŪRIMO IR TYRIMO METODOLOGIJA BEI DIZAINAS / 67
1. Tyrimo konceptualusis pagrindas / 67
2. Tyrimo metodų apžvalga ir tyrimo organizavimas / 69
III. LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJA PAREMTO DORINIO UGDYMO(SI) MODELIS / 82
1. Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo (si) modelio praktinės prielaidos / 82
ETIKOS PROBLEMŲ ANALIZĖ REMIANTIS LOGINIO MĄSTYMO TEORIJA IR PRAKTIKA
1.1. 9-10 klasių etikos vadovėlių analizė ir jų koreliacija su Pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis / 83
1.2. Mokytojų ir mokinių apklausos, siekiant išsiaiškinti loginio mąstymo kompetencijos svarbą moralinio ugdymo(si) procese, duomenų interpretacija ir analizė / 87
2. Loginio mąstymo kompetencija paremto dorinio ugdymo(si) modelio kūrimo etapai ir struktūra / 92
IV. EMPIRINIS LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJOS UGDYMO(SI) MODELIO MOKANT ETIKOS 9-10 KLASĖSE
PAGRINDIMAS / 99
1. Žvalgomosios apklausos duomenų analizė / 100
2. Ugdomojo eksperimento duomenų analizė / 103
IŠVADOS / 159
SUMMARY / 164
LITERATŪRA / 167
PRIEDAI / 178
ASMENVARDŽIŲ RODYKLĖ / 199
Autorius: | Rasa Aškinytė |
Leidėjas: | Lietuvos edukologijos universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2016 |
Knygos puslapių skaičius: | 202 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094710452 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti