Iki 12.20 12:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Šios monografijos

"Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika"
tyrimo objektas – etikos ir logikos mokslų sąsajos problema bei galimybė mokyti(s) etikos remiantis loginio mąstymo taisyklėmis.


Leidinyje "Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika" nagrinėjama loginio mąstymo ugdymo svarba mokant(is) etikos, loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos, racionalistinė moralės ugdymo samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo principams, dorinio ugdymo vientisumo paradigma, kritinio ir kūrybinio mąstymo santykis moralės srityje, loginio mąstymo reikšmė analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius.

TURINYS

ĮVADAS / 7

I. LOGINIO MĄSTYMO UGDYMO(SI) SVARBA, MOKANT(IS) ETIKOS / 25
1. Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos. Racionalistinė moralės ugdymo(si) samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo(si) principams / 25
2. Dorinio ugdymo(si) vientisumo paradigma / 33
3. Kritinio ir kūrybinio mąstymo santykio moralės srityje analizė / 45
4. Loginio mąstymo reikšmė, analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius / 54

II. LOGINIU MĄSTYMU PAGRĮSTO MORALĖS UGDYMO(SI) MODELIO KŪRIMO IR TYRIMO METODOLOGIJA BEI DIZAINAS / 67
1. Tyrimo konceptualusis pagrindas / 67
2. Tyrimo metodų apžvalga ir tyrimo organizavimas / 69

III. LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJA PAREMTO DORINIO UGDYMO(SI) MODELIS / 82
1. Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo (si) modelio praktinės prielaidos / 82

ETIKOS PROBLEMŲ ANALIZĖ REMIANTIS LOGINIO MĄSTYMO TEORIJA IR PRAKTIKA
1.1. 9-10 klasių etikos vadovėlių analizė ir jų koreliacija su Pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis / 83
1.2. Mokytojų ir mokinių apklausos, siekiant išsiaiškinti loginio mąstymo kompetencijos svarbą moralinio ugdymo(si) procese, duomenų interpretacija ir analizė / 87

2. Loginio mąstymo kompetencija paremto dorinio ugdymo(si) modelio kūrimo etapai ir struktūra / 92

IV. EMPIRINIS LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJOS UGDYMO(SI) MODELIO MOKANT ETIKOS 9-10 KLASĖSE

PAGRINDIMAS / 99

1. Žvalgomosios apklausos duomenų analizė / 100
2. Ugdomojo eksperimento duomenų analizė / 103

IŠVADOS / 159
SUMMARY / 164
LITERATŪRA / 167
PRIEDAI / 178
ASMENVARDŽIŲ RODYKLĖ / 199





Informacija

Autorius: Rasa Aškinytė
Leidėjas: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 202
Formatas: 17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094710452

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti