Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Essentials of Mass Communication Theory

-15% su kodu: ENG15
180,14 
Įprasta kaina: 211,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
180,14 
Įprasta kaina: 211,93 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 211.9300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This comprehensive resource on mass communication theory is structured around the key conceptual areas of text, audience, media, production and society. Using illustrations from popular genres - particularly film and television - Arthur Asa Berger combines his broad knowledge of the mass communications field with his unique ability to translate difficult theories and models into comprehensible terms and accessible language. He concludes with suggestions for further work and discussion plus an up-to-date bibliography, making this an excellent introduction for students of communication.

Informacija

Autorius: Arthur Asa Berger
Leidėjas: Sage Publications
Išleidimo metai: 1995
Knygos puslapių skaičius: 224
ISBN-10: 0803973578
ISBN-13: 9780803973572
Formatas: 229 x 152 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Essentials of Mass Communication Theory“

Būtina įvertinti prekę