Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Jokių klientų priiminėtojų; jokių aprangos taisyklių; darbininkai, patys nusistatantys algas; privalomas atostogų laikas…..!?
Ar galėtumėt šitaip valdyti kompaniją?
Ricardo Semleris valdo kompaniją būtent šitaip: jis šeimos verslą, senstančią “Semco” korporaciją Brazilijoje, padarė paties revoliucingiausio savo laikais sėkmingo verslo pavyzdžiu – metė iššūkį ekonomikos nuosmukiui, nuolatiniams streikams, milžiniškai infliacijai ir kitkam. Kaip Semleris įstengė apversti visą kompaniją aukštyn kojom, kaip panaikino devynias vadovavimo pakopas ir suteikė darbininkams beprecedentę demokratiją jų darbo vietoje? Šioje jaudinančioje verslo istorijoje, kupinoje praktinių gyvenimiškų veiklos principų, Semleris pasakoja, kaip jis sukėlė grandininę reakciją, kuri neveiklią seno sukirpimo kompaniją pavertė viena iš dinamiškiausių ir pažangiausių pasaulyje. Tai istorija apie kompaniją, kuri atmetė įprastus verslo metodus, nusitiesė kelią į sėkmę nepatikimoje ekonomikoje ir kuri turi ko pamokyti visus dirbančius.

Informacija

Autorius: Ricardo Semler
Leidėjas: Goldratt Baltic Network
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 372
Formatas: 15x21, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9949-10-006-2

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 4
4 1
3 1
2 0
1 0
4.5 6 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2006-04-02

knyga nebloga, bet man susidare ispudis, kad knyga - minciu kratinys, t.y. truksta vientisumo ir isbaigtumo

2005-11-04

Labai lux knyga. Perskaicius taip ir kniedi tas idejas praktikoj pirtaikyt...

2005-06-15

Įkvepianti knyga. Pusėtina tada jei žiūri skeptiškai ar neturi galimybių tai pritaikyti. O jei užtenka entuziazmo įgyvendinti aprašomoms idėjoms (o jo reiks nemažai) pamatai, kad tai iš tikrųjų veikia!

2004-12-16

Knyga pusetina. Daugelis is musu Lietuvos verslininku parasytu daug geriau ir butu ko is tikro pasimokyti.

2004-03-09

Tik gaila, kad veiksmas toli Brazilijoj, o ne Europa.

2003-12-11

Puiki knyga