Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Emotional Drivers of Innovation: Exploring the Moral Economy of Prototypes

-15% su kodu: ENG15
45,44 
Įprasta kaina: 53,46 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
45,44 
Įprasta kaina: 53,46 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 53.4600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Innovation is ubiquitous and has become a universal term that is indispensable to describe interventions, projects, or products. Franziska Sörgel argues that emotions influence innovations as they are inherent in initial ideas, expectations and habitual evaluation criteria that impact the development process. Instead of assuming that the innovation process is subject to rational and linear creativity, the study adopts the notion of >moral economies

Informacija

Autorius: Franziska Sörgel
Serija: Science Studies
Leidėjas: Transcript Verlag
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 200
ISBN-10: 383767147X
ISBN-13: 9783837671476
Formatas: 222 x 146 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Emotional Drivers of Innovation: Exploring the Moral Economy of Prototypes“

Būtina įvertinti prekę