Esu Kamila Golod, terapinio ugdymo specialistė ir vaikų bei jaunimo mentorė. Vesdama pamokas mokiniams pastebėjau, kad vaikai gana sunkiai atpažįsta emocijas, nemoka tinkamai jų išreikšti, jiems, deja, dažnai trūksta pasitikėjimo savimi, kyla sunkumų bendradarbiaujant vieniems su kitais. Todėl, remdamasi savo darbo patirtimi ir skaityta literatūra, sukūriau „Emocinio raštingumo lavinimo pratybas“.
Šias pratybas gali naudoti pirmos arba antros klasės mokiniai per klasės valandą, etikos ar pasaulio pažinimo pamokose, jomis galima naudotis ir kitose pamokose, pvz., dailės, lietuvių kalbos. Kad mokymosi procesas būtų įdomus, pratybos parengtos lengva, vaikams pritaikyta kalba, iliustruotos žaismingais piešiniais.
Pratybose pateiktos užduotys padeda ugdyti svarbias vaikų kompetencijas: komandinį darbą, kūrybiškumą, pasitikėjimą savimi, kritinį mąstymą, empatiją. Būtent šių kompetencijų ugdymas padeda vaikams lengviau prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų, siekti geresnių mokymosi rezultatų.
Profesionaliai ir žaismingai paruoštos pratybos leis mokytojui sutaupyti laiko, ruošiantis pamokoms, kuriose kalbama apie emocijas, komandinį darbą, pasitikėjimą savimi, o mokiniui leis pasijusti įdomios kelionės dalyviu, nes pratybos sukurtos remiantis pasakojimo principu.
Mokytojas, naudodamasis pratybomis, galės skirti tiek laiko užduotims, kiek, jo manymu, reikia, atsižvelgdamas į klasės gebėjimą dirbti, mokėjimą diskutuoti, reflektuoti.
Tikiu, kad ši kelionė po emocijų pasaulį bus įdomi ir naudinga tiek mokiniams, tiek mokytojams. Kartu kurkime geresnį pasaulį, kuriame būtų daugiau kūrybiškumo, empatijos, palaikymo, pasitikėjimo savimi, bendradarbiavimo.
Autorius: | Kamila Golod |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2020 |
Knygos puslapių skaičius: | 52 |
Formatas: | 21x30, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955325154 |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę