Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Bendraautorės Liz Fosslien ir Mollie West Duffy sukūrė taiklių ir efektyvių patarimų knygą „Emocijos: kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes“, skirtą bet kokios srities darbuotojams. Praktinių pavyzdžių rinkinys atskleidžia, kaip pasitelkus emocijas tapti produktyvesniais, kūrybiškesniais, bei linkusiais noriau bendradarbiauti.

Kaip neleisti biuro niurzgai sugadinti darbo dienos ir nuotaikos? Kaip atsikratyti priklausomybės tikrinti elektroninį paštą per atostogas? Ar priimti kolegos kvietimą draugauti socialiniuose tinkluose? Šiuolaikinė darbo vieta iš tiesų tampa emocinių minų lauku, užpildytu painiomis nerašytomis taisyklėmis.

Trumpame aprašyme autorės teigia, kad tiek kaip organizacijų konsultantės, tiek kaip tiesiog eilinės darbuotojos, jos žino, ką reiškia patirti nepatogias emocijas darbe – nuo lengvo pavydo ir nesaugumo jausmo iki panikos ar net stipraus įniršio.

Profesinio tobulėjimo knygoje „Emocijos: kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes“ rašytojos dalinasi konstruktyviais patarimais, kurias emocijas paleisti, kurias pasilaikyti sau, o kurias išreikšti, kad taptume laimingesni ir produktyvesni.

Autorės Liz Fosslien ir Mollie West Duffy dėsto naujausius tyrimus ir patarimus, bei žada atskleisti priežastį, kodėl mes nustoję aistringai ir fanatiškai domėtis savo darbu tapsime emociškai sveikesni ir labiau susikoncentravę.

Profesinio tobulėjimo žanro knyga „Emocijos: kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes“ moko, kaip kiekvieną dieną į darbą atsivesti geriausią savo versiją. Jei kada pagalvojote, kad savo emocijas privalu palikti už biuro durų, ši knyga pakeis jūsų požiūrį. Knyga iliustruota linksmais pieštais veikėjais, linksmais gyvenimiškais siužetais ir praktiniais pavyzdžiais.

Knyga tapo „Wall Street Journal“ bestseleriu bei sulaukė palankių skaitytojų atsiliepimų ir apžvalgų.

Liz Fosslien – konsultantė, kuri padeda komandoms ir vadovams išsiugdyti įgūdžius ir įpročius, leidžiančius išnaudoti visas savo galimybes. Ji reguliariai veda interaktyvius, moksliškai pagrįstus seminarus apie tai, kaip tapti atsparesniems stresui bei išvengti perdegimo. Jos darbai skelbti TED, „Harvard Business Review“, „The New York Times“, „The Economist“ ir kt.

Mollie West Duffy – organizacijų kūrimo, plėtros ir vadovavimo koučingo ekspertė. Ji konsultuoja „Google“, „LinkedIn“ ir kitų milžiniškų koncernų komandų narius.

Šią ir kitas profesinio tobulėjimo knygas kviečiame įsigyti internetu. Pirkti online greita, patogu ir visada pigiau. Ypač geras kainas siūlome išpardavimų bei akcijų metų. Nepasimesti knygų gausoje padės mūsų parengti aprašymai, santraukos, taip pat ištraukos ir patogiai išdėstyta ir kita svarbi leidinio informacija, pvz., leidykla, puslapių skaičius, turinys, leidimo metai ir t.t.

Informacija

Autorius: Liz Fosslien, Mollie West Duffy
Leidėjas: Alma littera
Išleidimo metai: 2020
Knygos puslapių skaičius: 296
Formatas: 14x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786090142288

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti